طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

خانه >

خدمات ما >

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

خدمات منتووب

موفقیت کسب و کار شما، در دست ما

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

برای طراحی کمپین تبلیغاتی، نیاز است تا استراتژی مناسبی با تمرکز بر نگاشت نیازهای مخاطبان ارائه شود. انتخاب پلتفرم‌های مناسب، استفاده از تصاویر و محتوای جذاب، تدوین پیام‌های قوی و منحصر به فرد، تعیین هدف و ارزیابی کارایی اجزای کمپین از جمله اقدامات مهم هستند. تحلیل دقیق بازخوردها و به‌روزرسانی مستمر نیز از اهمیت ویژه برخوردار است. ما در مشاوره برندینگ منتووب تمامی خدمات طراحی کمپین را مطابق با نیاز کاربران طراحی و اجرا میکنیم.

مراحل انجام کمپین تبلیغاتی

تعیین هدف
1
شناخت مخاطب
2
پژوهش رقبا
3
انتخاب پلتفرم
4
تدوبن استراتژی
5
طراحی محتوا
6
تجزیه و تحلیل
7

انواع خدمات کمپین های تبلیغاتی

تحلیل و تعیین هدف

شناخت هدف کمپین ، مخاطبان هدف و اهداف مورد انتظار از تبلیغات.

تدوین استراژی

ایجاد یک استراتژی جانع که شامل نوع تبلیغات ، پلتفرم های مورد استفاده (مثل Google Ads یا Facebook Ads ) و بودجه باشد.

طراحی محتوا و اجرا

ایجاد محتوای جذاب و گرافیکی ، تدوین پیام ها و سپس اجرای تبلیغات با توجه به زمان بندی و استراتژی تعیین شده.

پیگیری و ارزیابی

استفاده از ابزارهای پیگیری برای اندازه گیری عملکرد کمپین ، تحلیل داده ها و ارائه گزارشات ، سپس اعمال بهبودهای لازم.

انواع خدمات کمپین های تبلیغاتی

مشتریان ما

مشاوره و دریافت خدمات طراحی کمپین های تبلیغاتی

خدمات طراحی کمپین های تبلیغاتی خود را با تکمیل و ارسال فرم زیر از ما بخواهید:

رضایت مشتریان

خدمات طراحی کمپین

 آیا می‌دانید چرا باید از کمپین تبلیغاتی استفاده کنید و کمپین‌های دیجیتال چه تأثیری روی کسب‌وکار شما دارند؟ امروزه مخاطبان بسیاری در فضای آنلاین فعالیت دارند و شما برای فروش بیشتر باید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از این رو تیم منتووب با بهره‌گیری از شیوه‌های اصولی و نوین در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در کنار کسب‌وکار‌ها خواهد بود.

تأثیر کمپین‌های دیجیتال کسب و کار

کمپین تبلیغاتی به مجموعه‌ای از تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده گفته می‌شود که پیامی‌ یکسان را جهت دستیابی به اهداف خاصی همچون جذب مشتری، افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش به مخاطبان می‌رسانند. درواقع این کمپین‌ها به شما کمک می‌کنند صدای خودتان را به گوش مخاطب برسانید.

رشد کسب‌وکار و سود بیشتر هیچ‌گاه بدون تبلیغات هدف‌مند و منظم امکان‌پذیر نیست؛ زیرا زمانی محصولات یا خدمات شما به سود و درآمد قابل‌توجه تبدیل می‌شوند که مشتری آن‌ها را به خوبی بشناسد. شما با اجرای کمپین تبلیغاتی می‌توانید بازار و مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و استراتژی‌های بهتری را اتخاذ کنید.

البته راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی موفق چندان کار راحتی نبوده و شما برای افزایش اثربخشی تبلیغات و گسترده بودن آن باید به اصول و نکات مهمی‌ توجه کنید که با وجود تیم منتووب لازم نیست نگرانی از این بابت داشته باشید؛ زیرا با جدیدترین روش‌های بازاریابی روز دنیا شما را همراهی خواهیم کرد.

ارزیابی کمپین‌های دیجیتال رقبا

ارزیابی کیفیت کمپین‌های رقبا از دیگر موضوعات مهمی‌ است که در برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی باید به آن توجه کنید. اگر به دنبال تأثیرگذاری روی مخاطب هستید، حتماً در کمپین‌های رقبا نکته‌های کاربردی برای شما وجود خواهد داشت. در راستای اجرای کمپین موفق و مؤثر به نکات زیر توجه کنید:

ویژگی‌های داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق

شما تنها با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی نمی‌توانید از موفقیت‌آمیز بودن آن مطمئن باشید و در ابتدا باید بدانید یک کمپین تبلیغاتی موفق و ایده‌آل از چه ویژگی‌هایی برخوردار است. به طور کلی ویژگی‌های کمپین‌های مؤثر و سودآور شامل موارد زیر هستند:

مراحل طراحی کمپین دیجیتال

اگر تصمیم دارید به کمک برگزاری کمپین تبلیغاتی گام مهمی‌ در راستای معرفی برند و محصولات خود بردارید، در ابتدا باید بدانید برای به ثمر رسیدن کمپین‌ دیجیتال دقیقاً لازم است چه مراحلی را پشت سر بگذارید.

طراحی و تدوین استراتژی کمپین

شما در ابتدا باید هدف روشن و قابل‌اندازه‌گیری برای کمپین خود در نظر بگیرید و بر اساس آن سایر مراحل را پیش ببرید. برای مثال تعیین هدف برای افزایش ۲۰ درصدی فالوور‌های اینستاگرام بسیار ساده‌تر از هدف کلی افزایش تعداد فالوور‌های رسانه‌های اجتماعی است.

شما باید دقیقاً تعیین کنید از کمپین چه می‌خواهید و قرار است از کدام یک از روش‌های مؤثر و پلتفرم‌ها برای معرفی برند یا محصولات خود و دستیابی به هدف نهایی استفاده کنید.

بودجه‌بندی و تعیین هدف

در واقع تعیین بودجه یکی از بخش‌های چالش‌برانگیز در طراحی کمپین‌های تبلیغاتی به شمار می‌آید و در بسیاری موارد کسب‌کار‌ها بودجه‌ای را در نظر می‌گیرند که با توجه به هدف آن‌ها مناسب نیست و کار را دشوارتر می‌کند. درمورد هدف‌گذاری برای کمپین نیز باید به‌خوبی جوانب را بررسی کنید.

درواقع باید از خود بپرسید که هدف از تبلیغ چیست؟ آیا می‌خواهید مشتریان به فروشگاه شما سر بزنند یا از وب‌سایت شما بازدید کنند؟ برای مثال اگر هدف شما معرفی برند است، داستانی برای برند خود در نظر بگیرید که منحصر‌به‌فرد بوده و آن را از سایر رقبا متمایز کند.

اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید و نگران ضرر و زیان کمپین‌های تبلیغاتی هستید، تنها کافی است کار را به تیم مجرب و باسابقه منتووب بسپارید.

ایده‌پردازی برای اجرای کمپین

حتماً ایده‌های خلاقانه و جذاب برای کمپین خود در نظر بگیرید و به‌هیچ‌عنوان از دیگران کپی نکنید. درصد بالایی از اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی مربوط به ارائه موضوعات و ایده‌های خاص و جالبی است که برای اولین بار مطرح می‌شوند. همچنین مطمئن باشید از صرف هزینه برای ایده‌های خاص و جذاب پشیمان نخواهید شد.

زمان‌بندی اجرا

شما باید بررسی کنید که مخاطبانتان در چه ساعاتی از شبانه‌روز به شبکه‌های اجتماعی که در آن‌ها تبلیغ کرد‌ه‌اید سر می‌زنند. شناخت دقیق این زمان‌ها برای زمان‌بندی انتشار بخش‌های مختلف تبلیغات کاملاً ضروری است.

انتخاب پلتفرم

باید در این مرحله تعیین کنید کدام یک از پلتفرم‌های اجتماعی از گوگل گرفته تا شبکه‌های اجتماعی محبوب بازخورد‌های بهتری برای کمپین تبلیغاتی شما به دنبال دارند. همچنین باید دقت کنید که مخاطبان شما در چه پیج‌ها یا کانال‌هایی حضور دارند.

شاخص کلیدی عملکرد (KPI)

به راه‌انداختن کمپین‌های تبلیغاتی پایان کار نیست و شما باید به طور مداوم بازخورد و موفقیت کمپین را با معیار‌های کلیدی عملکرد KPI مورد بررسی قرار دهید. افزایش جستجو نام برند، سفارش طراحی سایت، ورودی صفحات مختلف، تماس با کارشناسان فروش و غیره از این شاخص‌ها هستند.

تولید محتوا

شما برای تبلیغات خود به صورت کلیکی یا از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و گوگل باید از محتوا‌های جذاب استفاده کنید که توجه مخاطبان را جلب کرده و درنتیجه به افزایش فروش یا شناخت از برند منجر شوند. تولید محتوای باکیفیت نه تنها برند شما را از رقبا متمایز کرده؛ بلکه به افزایش تعامل با مشتریان نیز کمک می‌کند.

گزارش‌گیری از کمپین

شما در این بخش باید بررسی کنید که چند نفر از تبلیغات بازدید کرده و تبلیغات چه نظراتی و بازخورد‌هایی داشته‌اند. ارزیابی نتایج کمپین دید بسیار مفیدی از عملکرد و میزان موفقیت آن به شما می‌دهد که درنتیجه، به بهبود عملکرد و ایجاد تغییرات مثبت منجر خواهد شد.

منتوووب

کمپین‌های موفق، از ما شروع می‌شوند

در خدمات پیاده‌سازی کمپین ، هر جزء از طراحی گرافیکی گرفته تا تحلیل داده‌ها، با دقت بی‌نظیری اجرا می‌شود. منتووب تضمین کننده موفقیت در دنیای دیجیتال

انواع کمپین‌های دیجیتال

امروزه با توجه به اهمیت کمپین‌های تبلیغاتی و تأثیرگذاری آن‌ها، کمپین‌ دیجیتال در انواع مختلفی برگزار می‌شود که در ادامه به معرفی رایج‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

کمپین آگاهی از برند

هدف اصلی از اجرای این نوع کمپین تبلیغاتی معرفی کامل برند با تمام جزئیات، محصولات، نقطه آغاز فعالیت و هدف اصلی برند است. برگزاری این کمپین‌ها کمک می‌کند مشتریان شما را به طور کامل شناسایی کرده و دقیقاً بدانند در چه حوزه‌ای فعالیت دارید و تفاوت شما با سایر برندها چیست.

کمپین تغییر نام تجاری

موفق‌ترین کسب‌وکارها همواره راهی برای متحول کردن محصولات خود پیدا می‌کنند که یکی از آن‌ها کمپین تبلیغاتی تغییر نام تجاری است. این کمپین باید چیزی فراتر از تغییر نام یا فونت لوگو برند باشد و به مشتریان ثابت کند شما در حال حرکت به‌سوی چیزی متفاوت و جدیدتر هستید.

کمپین تبلیغاتی موتور‌های جستجو (SEO)

از آنجایی که امروزه بازدیدکنندگان بسیاری با استفاده از موتور‌های جستجو در وب‌سایت‌ها حضور دارند، شما با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی موتور جستجو می‌توانید مشتریان بالقوه خود را مورد هدف قرار داده و به وب‌سایت خود هدایت کنید.

کمپین تبلیغاتی محتوای ارائه‌شده توسط کاربر (UGC)

در این کمپین‌های تبلیغاتی به‌جای اینکه شما محتوایی برای اشتراک‌گذاری ایجاد کنید، مخاطبان را وادار به تولید محتوا می‌کنید. این کمپین‌ها به افزایش اعتماد و اعتبار کسب‌وکارتان منجر خواهند شد.

کمپین تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی

این نوع کمپین‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و غیره برگزار می‌شوند و برای طیف وسیعی از اهداف تبلیغاتی قابل استفاده هستند. این کمپین‌ها می‌توانند به آگاهی از برند، هدف‌گیری مجدد مشتریان یا حتی وادار کردن مشتریان به خرید کمک کرده و بسیار مؤثر باشند.

اگر دقیقاً نمی‌دانید که کدام یک از کمپین‌ها با استراتژی‌های کسب‌وکار شما همسو هستند، ما در تیم منتووب به کمک متخصصانی باسابقه همراهتان خواهیم بود تا تمامی‌ ابهامات شما را در این حوزه کاملاً برطرف شده و به موفقیت روزافزون کمپین منجر شود.

منتووب

خبرنامۀ منتووب را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

سوالات متداول

هزینه اجرای کمپین تبلیغاتی چقدر است؟

این یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که کسب و کارها در مورد اجرای کمپین تبلیغاتی می‌پرسند. پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی مانند اهداف کمپین، مخاطبان هدف، رسانه‌های انتخابی، و مدت زمان کمپین بستگی دارد.

به طور کلی، هزینه اجرای کمپین تبلیغاتی از چند میلیون تومان تا چند میلیارد تومان متغیر است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه اجرای کمپین تبلیغاتی، باید با یک شرکت پیاده سازی کمپین معتبر با منتووب در تماس باشید.

اندازه‌گیری عملکرد کمپین تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت کمپین است. اندازه‌گیری عملکرد کمپین به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که کمپین شما تا چه حد موفق بوده است و چه تغییراتی باید در آن ایجاد کنید.

برای اندازه‌گیری عملکرد کمپین تبلیغاتی، می‌توانید از معیارهای مختلفی مانند تعداد بازدیدکنندگان، تعداد کلیک‌ها، نرخ تبدیل، و بازگشت سرمایه استفاده کنید.

بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی فرآیندی است که در آن تلاش می‌کنید تا عملکرد کمپین را بهبود بخشید. بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تغییر پیام تبلیغاتی
  • تغییر رسانه‌های انتخابی
  • تغییر زمان و بودجه کمپین

برای بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی، باید داده‌های اندازه‌گیری عملکرد کمپین را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید.

مشاورۀ رایگان

لطفاً اطلاعات خود را بنویسید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.