خدمات کال سنتر و بازاریابی تلفنی

خانه >

خدمات ما >

خدمات کال سنتر و بازاریابی تلفنی

خدمات منتووب

موفقیت کسب و کار شما، در دست ما

خدمات کال‌سنتر و بازاریابی تلفنی

خدمات کال سنتر و بازاریابی تلفنی منتووب با ارتباطات استراتژیک و شخصی‌سازی شده، پلی بین شما و مشتریان‌تان بنا می‌کنیم. تیم ما با مهارت در گوش دادن و قدرت اقناع، فروش را بالا برده و تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد، تمامی این‌ها در حالی که کیفیت و کارایی را اولویت قرار داده‌ایم.

وظایف مرکز تماس

تحقیق و برنامه ریزی
1
تهیه و تدارک فهرست تماس ها
2
آموزش مهارت‌های ارتباطی
3
اجرای تماس‌ها
4
پیگیری و مرور
5

انواع خدمات کال سنتر و بازاریابی تلفنی

پشتیبانی مشتریان

 پاسخگویی به سؤالات، حل مشکلات و ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان پس از فروش.
 

پاسخگویی به تماس‌های ورودی

جواب دادن به تماس‌‌ها و پردازش درخواست‌ها، از جمله سفارشات و پرس و جوهای عمومی.
 

فروش و ترویج محصول

انجام تماس‌های خروجی برای فروش محصولات یا خدمات و افزایش آگاهی در مورد تبلیغات و کمپین‌ها
 

نظرسنجی و تحقیق بازار

جرای نظرسنجی‌ها و جمع‌آوری داده از مشتریان برای درک بهتر نیازها و پیش‌بینی روندهای بازار
 

انواع خدمات کال سنتر و بازاریابی

نمونه کارهای ما

مشاوره و دریافت خدمات کال‌سنتر و بازاریابی تلفنی

خدمات کال‌سنتر و بازاریابی تلفنی خود را با تکمیل و ارسال فرم زیر از ما بخواهید:

رضایت مشتریان

خدمات کال سنتر برای کاربران و شرکت‌ها

آیا چیزی در مورد خدمات کال سنتر و این که چگونه به عنوان پل ارتباطی میان شما و مشتریانتان عمل می‌کند، اطلاعی دارید؟ اگر تا به ‌حال تجربه استفاده از این خدمات را نداشته‌اید، تیم منتووب به لطف داشتن متخصصان مجرب در این زمینه آماده است تا سریع‌ترین و بهترین خدمات کال سنتر را به منظور جلب رضایت مشتریان ارائه دهد.

کال سنتر‌ها چه خدماتی به کاربران ارائه می‌دهند؟

از آنجایی که امروزه برای افزایش فروش و جذب مشتری به خدمات پشتیبانی نیاز است، کال سنتر به مکانی گفته می‌شود که در آن به تماس‌های تلفنی مشتریان و دیگر تماس‌های ورودی، پیامک، ایمیل و غیره پاسخ داده می‌شوند و مشتریان می‌توانند سؤالات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این مرکز به اشتراک بگذارند.

اگر قصد استفاده از خدمات کال سنتر را برای کسب‌وکار خود دارید، باید بدانید مرکز تماس دقیقاً چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

پاسخگویی سریع به تماس‌ها

از مهم‌ترین خدمات کال سنتر باید به پاسخگویی سریع تماس‌ها و ارائه راهکار به کاربران در کمترین زمان اشاره کرد. طبیعتاً هر مجموعه‌ای که از سرعت عمل بالاتری برخوردار باشد، درصد بالایی از رضایت مشتریان را جلب خواهد کرد. از این رو کال سنتر بدون هیچ معطلی و اتلاف وقتی به خواسته‌های مشتریان پاسخ می‌دهد.

پاسخگویی سریع، مهارت اصلی متخصصان تیم منتووب است و شما به کمک آن می‌توانید رضایت مشتریان خود را در کمترین زمان جلب کرده و به بهبود عملکرد کسب‌وکار خود کمک کنید.

برقراری تماس‌های ورودی و خروجی متعدد به طور هم‌زمان

در مراکزی که خدمات کال سنتر ارائه می‌شود دو نوع تعامل یا تماس صورت می‌گیرد که شامل تماس‌های ورودی به کال سنتر و تماس‌های خروجی از کال سنتر هستند و مدیریت آن‌ها به شکل هم‌زمان انجام می‌شود. تماس‌های ورودی شامل تماس‌هایی هستند که به وسیله مشتریان برای رفع مشکل با مرکز برقرار می‌شوند.

تماس‌های خروجی نیز به تماس‌هایی گفته می‌شود که کارکنان کال سنتر به منظور بازاریابی و فروش محصولات، برگزاری نظرسنجی یا پیگیری درخواست‌ تماس‌های ورودی برقرار می‌کنند و تیم منتووب می‌توانند بهترین خدمات را در این رابطه به شما ارائه بدهند.

ارائه اطلاعات به‌روز و صحیح به مشتریان

کارکنان کال سنتر نسبت به محصولات یا خدمات شرکت و تغییرات آن‌ها شناخت کافی داشته و می‌توانند این اطلاعات را به صورت کاملاً صحیح به مشتریان منتقل کرده و ابهامات آن‌ها را رفع کنند. لازم است بدانید تیم منتووب از تجربه بالایی در این حوزه برخوردار بوده و می‌تواند به بهترین نحو به برقراری ارتباط با مشتریان بپردازد.

مدیریت تماس‌های متعدد

معمولاً شنبه‌ها شلوغ‌ترین روز کاری کال سنتر به شمار می‌آید و حجم تماس‌ها به‌شدت بالا است. در این شرایط مشتریان در صف انتظار قرار گرفته و بعد از مدت کوتاهی به سؤالات و مشکلات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

اجرای طرح‌های نظرسنجی

شما به کمک خدمات کال سنتر می‌توانید از مشتریان خود نظرخواهی کرده و بعد از تحلیل نتایج برای افزایش رضایت مشتریان و بهبود عملکرد‌های شرکت قدم‌های مهمی‌ بردارید.

فروش تلفنی خدمات و محصولات

امروزه فروش تلفنی از اصلی‌ترین خدمات کال سنتر به شمار می‌آید و در آن متخصصان بازاریابی با مشتریان بالقوه تماس گرفته و از طریق صحبت تلفنی سعی می‌کنند آن‌ها را به خرید محصولات یا استفاده از خدمات مجموعه شما ترغیب کنند.

پیگیری پس از فروش

در برخی موارد مشتریان بعد از دریافت خدمات یا محصولات دچار مشکل می‌شوند و شما به کمک کارشناسان کال سنتر می‌توانید مشکل را بررسی کرده و نگرانی‌هایی مشتری را برطرف سازید.

بازاریابی تلفنی یا تله مارکتینگ (Telemarketing)

بازاریابی تلفنی یکی از استراتژی‌های حوزه بازاریابی است که شرکت‌ها از آن برای جذب مشتریان احتمالی و فروش تلفنی محصولات و خدمات استفاده می‌کنند. در کال سنتر برخی نمایندگان در این زمینه فعالیت داشته و به کمک تکنیک‌های متقاعدکننده و اصول بازاریابی، محصولات یا خدمات شما را تبلیغ می‌کنند.

تحلیل و برنامه‌ریزی اصولی

اگر تجربه‌ای در بازاریابی تلفنی ندارید، تنها کافی است کار را به تیم منتووب بسپارید و از جذب مشتری و فروش بیشتر لذت ببرید.

منتوووب

فراتر از یک تماس، برای فروشی که می‌ماند

با ما، هر تماس تبدیل به فرصتی طلایی می‌شود. کارشناسان ما شما را به اوج بازاریابی تلفنی می‌رسانند. آماده‌اید نتایج فروش خود را تغییر دهید؟ همین حالا تماس بگیرید و اولین مشاوره رایگانتان را دریافت کنید

انواع کال سنتر

با توجه به اهمیت خدمات کال سنتر در زمینه جلب رضایت کاربران و رفع نیاز‌های آن‌ها، امروزه این خدمات در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که در ادامه به هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

کال سنتر ورودی

این نوع از کال سنتر از کارمندان شرکت یا سازمان‌های خاصی تشکیل می‌شود که در اغلب موارد در زمینه خدمات مشتری و پرس‌وجوهای عمومی‌ درباره یک تجارت خاص فعالیت دارند.

 

کال سنتر خروجی

کال سنتر خروجی این امکان را برای نمایندگان شرکت فراهم می‌کند که با مشتریان تماس بگیرند. این گروه از کال سنتر‌ها می‌توانند شامل بازاریابی تلفنی تا تماس‌های مجموعه‌ای باشند.

 

کال سنتر ترکیبی

برخی از کال سنتر‌ها هر دو مسئولیت تماس‌های ورودی و خروجی را بر عهده دارند و به آن‌ها کال سنتر ترکیبی گفته می‌شود


کال سنتر برون‌سپاری

این نوع کال سنتر به‌گونه‌ای است که سازمان شخص ثالثی را به منظور رسیدگی به تماس‌ها از طرف خود سازمان استخدام می‌کند. توجه داشته باشید که برون‌سپاری خدمات کال سنتر به کاهش هزینه‌های عملیاتی منجر می‌شود. شما در این زمینه می‌توانید از تیم منتووب کمک گرفته و بهترین خدمات را در حوزه کال سنتر تجربه کنید.

کال سنتر مجازی

این نوع مراکز به منظور پاسخ‌دهی سریع به تماس‌های مشتریان از فناوری کال سنتر ابری استفاده می‌کنند.

شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در مرکز تماس

شما به کمک شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) می‌توانید خدمات کال سنتر را ارزیابی کرده و به کمک تحلیل نتایج، استراتژی‌های لازم برای بهبود عملکرد را اعمال کنید. در ادامه به معرفی هریک از این شاخص‌های عملکرد در مرکز تماس خواهیم پرداخت.

میانگین زمان رسیدگی به تماس‌ها

میانگین زمان رسیدگی به تماس در واقع همان مدت زمانی است که کارشناسان کال سنتر در حال پاسخ‌دهی به مشتریان هستند و تا زمان قطع کردن تماس از سوی کال سنتر ادامه دارد.

میانگین زمان برای پاسخ

این معیار بر حسب ثانیه تعیین می‌شود و برای ارزیابی آن از زمان دریافت تماس ورودی تا زمان پاسخگویی کارشناس استفاده می‌شود.

حل مشکل در اولین تماس

این مورد یکی از شاخص‌های مهم در ارتباط موفق با مشتریان است و توانایی مرکز برای حل مشکلات مشتری بدون نیاز به تماس یا پیگیری مجدد در اولین تماس را بررسی می‌کند.

درصد تماس‌های مسدود شده

از مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد خدمات کال سنتر میزان تماس‌های مسدود شده مرکز است. منظور از این میزان، تعداد تماس‌هایی است که مشتریان به‌جای پیام‌های انتظار با بوق اشغال مواجه می‌شوند.

آداب مکالمه تلفنی

این شاخص به بررسی کیفیت ارتباط کارشناس با مشتریان می‌پردازد و با گوش دادن به تماس‌ها و تحلیل آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

میانگین مدت زمان حضور در صف

از مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد KPI باید به انتظار در صف پاسخگویی اشاره کنیم که در کال سنتر باید سعی شود این میزان به کمترین و استانداردترین زمان تغییر پیدا کند.

میانگین نرخ تماس‌های بی‌پاسخ

شامل درصدی از تماس کاربران است که به دلیل طولانی شدن زمان انتظار و قبل از وصل شدن به کارشناسان توسط کاربر قطع می‌شود.

نرخ انتقال

این شاخص تعداد تماس‌هایی را نشان می‌دهد که برای رسیدگی و تکمیل فرایند پاسخگویی، از یک کارشناس به کارشناس دیگر منتقل می‌شوند.

میانگین زمان بعد از تماس

شامل مدت زمانی است که کارکنان کال سنتر برای پر کردن اطلاعات بعد از تماس اختصاص می‌دهند.

میانگین زمان نگهداری

این شاخص مدت زمانی است که کارشناس مشتری را در حین تماس یا حالت هولد (Hold) نگه می‌دارد.

پایبندی به دستورالعمل‌ها

معمولاً در مراکز تماس یک دستورالعمل برای کارمندان وجود دارد که باید در هنگام گفتگو با مشتریان از آن پیروی کنند.

نرخ غیبت کارشناسان مرکز

تعداد روز‌هایی که در کال سنتر به علت غیبت کارشناسان از دست می‌رود، می‌تواند بر زمان‌بندی مرکز و درآمد شرکت بسیار تأثیرگذار باشد. شما به کمک تیم منتووب می‌توانید تمامی‌ شاخص‌های گفته شده را مورد بررسی قرار داده و به اطلاعات ارزشمند و مفیدی برای ارتقای عملکرد کسب‌وکار خود دست پیدا کنید.

منتووب

خبرنامۀ منتووب را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

سوالات متداول

آیا بازاریابی تلفنی در دوران دیجیتال امروزی هنوز مؤثر است؟

با وجود تکنولوژی دیجیتال، بازاریابی تلفنی همچنان یکی از مؤثرترین روش‌های ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان است. این متد به شرکت‌ها امکان می‌دهد که ارتباطات معناداری برقرار کرده و نیازمندی‌های مشتریان را به طور مستقیم درک کنند

تضمین آموزش مناسب و به روز نمودن مداوم دانش محصول کارمندان کال سنتر از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار با ارائه دوره‌های آموزشی دقیق، اطلاعات محصول و دادن بازخورد منظم به آنها تضمین می‌شود.

حفظ اطلاعات مشتری و رعایت قوانین مانند GDPR و دیگر مقررات حفاظت از داده‌ها برای تمام سازمان‌هایی که با بازاریابی تلفنی درگیرند، ضروری است. این شامل استفاده از رویه‌های امنیتی سخت‌گیرانه، اخذ رضایت مشتری و آموزش مستمر کارکنان در مورد اهمیت حفظ حریم شخصی است.

مشاورۀ رایگان

لطفاً اطلاعات خود را بنویسید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.