طراحی و پیاده سازی وب سایت

خانه >

خدمات ما >

طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت​

خدمات منتووب

موفقیت کسب و کار شما، در دست ما

طراحی و پیاده سازی وب سایت​

با افتخار خدمات طراحی وب‌سایت منتووب را تجربه کنید. تیم متخصص ما با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ و دیزاین‌های جذاب، وب‌سایت شما را با انعطاف بالا و تجربه کاربری برتر به واقعیت تبدیل می‌کند. از تحلیل نیازهای شما گرفته تا پیاده‌سازی و نگهداری، همه جنبه‌های طراحی سایت شما در دستان تیم ماست. با ما، به دنیایی از دیجیتال مدرن و موفقیت خود در آن خوش آمدید.

مراحل طراحی و پیاده سازی سایت​

برسی نیازها
1
طراحی وایر فریم
2
توسعه و اجرا
3
تست ازیابی
4
آموزش و پشتیبانی
5
مدیریت و بروزرسانی
6

خدمات طراحی و پیاده‌ سازی وب سایت

نیازسنجی و بررسی

در این مرحله، نیازهای کارفرما و اهدافی که از طراحی وب‌سایت دنبال می‌کند، شناسایی و بررسی می‌شود. همچنین، نوع وب‌سایت مورد نیاز (مثلاً فروشگاهی، شرکتی، خبری، و …) نیز مشخص می‌شود.

طراحی

در این مرحله، طرح‌های اولیه برای وب‌سایت ایجاد می‌شود. این طرح‌ها شامل طراحی ظاهری وب‌سایت (مثلاً رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، و …) و طراحی ساختار و محتوای آن است.

کد نویسی

در این مرحله، طرح‌های طراحی‌شده در مرحله دوم، به کدهای برنامه‌نویسی تبدیل می‌شوند. این کدها به زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی نوشته می‌شوند که متناسب با نوع وب‌سایت مورد نیاز است.

تست و راه‌اندازی

در این مرحله، وب‌سایت ایجادشده تست می‌شود تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود. پس از رفع مشکلات احتمالی، وب‌سایت در اینترنت راه‌اندازی می‌شود.

خدمات طراحی و پیاده‌سازی سایت

پلن قیمت ها

بسته اقتصادی

تماس بگیرید

ماهانه

پیکربندی برای سایت فروشگاهی

طراحی متناسب با کسب و کار

طراحی مطابق با اصول سئو

طراحی موبایل فرندلی

طراحی صفحات خدمات

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی صفحه مقالات

آموزش ویدئویی کار با پنل

پشتیبانی 1 ماهه

بسته حرفه ای

تماس بگیرید

ماهانه

پیکربندی برای سایت فروشگاهی

طراحی متناسب با کسب و کار

طراحی صفحات اصلی

طراحی مطابق با اصول سئو

طراحی موبایل فرندلی

بهینه‌سازی سرعت صفحات

اتصال درگاه بانکی

آموزش ویدئویی کار با پنل

پشتیبانی 3 ماهه

بسته سفارشی

تماس بگیرید

ماهانه

پیکربندی کامل برای فروشگاه

طراحی متناسب با کسب و کار

طراحی مطابق با اصول سئو

طراحی موبایل فرندلی

طراحی اختصاصی تمامی صفحات

بهینه‌سازی پیشرفته امنیت

به‌روزرسانی پیشرفته سرعت

پشتیبانی 6 ماهه

بسته اقتصادی

تماس بگیرید

ماهانه

پیکربندی برای سایت فروشگاهی

طراحی متناسب با کسب و کار

طراحی مطابق با اصول سئو

طراحی موبایل فرندلی

طراحی صفحات خدمات

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی صفحه مقالات

آموزش ویدئویی کار با پنل

پشتیبانی 1 ماهه

بسته حرفه ای

تماس بگیرید

ماهانه

پیکربندی برای سایت فروشگاهی

طراحی متناسب با کسب و کار

طراحی صفحات اصلی

طراحی مطابق با اصول سئو

طراحی موبایل فرندلی

بهینه سازی سرعت صفحات

اتصال درگاه بانکی

آموزش ویدئویی کار با پنل

پشتیبانی 3 ماهه

بسته سفارشی

تماس بگیرید

ماهانه

پیکربندی کامل برای فروشگاه

طراحی متناسب با کسب و کار

طراحی مطابق با اصول سئو

طراحی موبایل فرندلی

طراحی اختصاصی تمامی صفحات

بهینه سازی پیشرفته امنیت

بروز رسانی پیشرفته سرعت

پشتیبانی 6 ماهه

مشاوره و دریافت خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت خود را با تکمیل و ارسال فرم زیر از ما بخواهید:

رضایت مشتریان

طراحی و پیاده سازی وب سایت

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید، احتمالاً تا به ‌حال از خود پرسیده‌اید که آیا به طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت نیاز دارید یا خیر؟ یا اینکه وب‌سایت چه سودی برای کسب‌وکار‌ها دارد؟ در این زمینه تیم منتووب آماده است تا پاسخگوی سؤالات شما بوده و به لطف داشتن متخصصان حرفه‌ای در این حوزه بهترین خدمات طراحی و پشتیبانی سایت را ارائه دهد.

طراحی سایت چیست؟ چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت به ساخت و راه‌اندازی صفحات سایت گفته می‌شود که معمولاً این کار با کدنویسی به وسیله زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی یا استفاده از قالب‌های آماده صورت می‌گیرد. درمورد مراحل طراحی وب‌سایت باید بدانید شامل پرو‌سه‌ای تخصصی متشکل از مراحل زیر است:

از آن جایی که امروزه اینترنت به بستری بسیار مناسب جهت فعالیت کسب‌ و کار‌ها تبدیل شده است، طراحی سایت می‌تواند مزایای بسیاری همچون سهولت دسترسی، افزایش اعتبار، کاهش هزینه، ارائه خدمات بهتر، دسترسی به مشتریان بیشتر، به‌روزبودن اطلاعات، بازاریابی گسترده و غیره را به همراه داشته باشد.

اگر در ابتدای مسیر راه‌اندازی سایت هستید و دقیقاً نمی‌دانید چه اقداماتی نیاز است، لازم نیست نگران باشید تیم تخصصی منتووب آماده است تا صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس و کدنویسی برای کسب‌وکار شما را به انجام رسانده و بستری را فراهم کند که به خوبی با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

خدمات طراحی منتووب

اگر شما هم علاقه‌مند هستید که سایتی با قابلیت‌های فوق‌العاده و کاملاً حرفه‌ای برای معرفی و عرضه محصولات یا خدمات خود داشته باشید، گروه منتووب در این مسیر همراه شما خواهد بود تا کسب‌وکار خود را به مخاطبان هدف معرفی کرده و به فروش و سود بیشتری دست پیدا کنید. در ادامه با خدمات تیم طراحی سایت منتووب آشنا خواهید شد.

طراحی استاندارد

طراحی و راه‌اندازی سایت توسط برنامه‌نویسان منتووب به گونه‌ای انجام می‌شود که کاملاً مطابق با روان‌شناسی کسب‌وکار و مخاطبان شما بوده و سایت موردنظر از لحاظ بصری طرحی مناسب و منطقی داشته باشد.

در این شرایط کاربران به‌راحتی می‌توانند از سایت بازدید کرده و با شما و خدمات و محصولاتتان ارتباط برقرار کنند. این موضوع علاوه بر جلب رضایت کاربران، به بالا رفتن جایگاه سایت شما در رتبه‌بندی گوگل نیز کمک می‌کند.

امکانات کامل

یک سایت زمانی برای شما مفید و سودآور خواهد بود که تمامی‌ امکانات لازم همچون خبرخوان، نقشه سایت، پادکست، نظرسنجی آنلاین، قسمت جستجو، راه‌های ارتباطی و غیره را داشته باشد؛ البته با سپردن کار به تیم منتووب اصلاً نیازی نیست نگران این موضوع باشید و در پایان کار سایتی با بهترین امکانات و سرویس‌ها خواهید داشت.

منطبق با به‌روزترین اصول

دنیای طراحی و برنامه‌نویسی سایت دائماً در حال تغییر و تحول است و کسب‌ و کار‌های اینترنتی برای ادامه فعالیت در این فضا باید سایت‌هایی منطبق با جدیدترین اصول و کاربردی‌ترین امکانات داشته باشند تا از سایر رقبا عقب نیفتند؛ از این رو تیم ما کار طراحی و دیزاین سایت شما را طبق آخرین به‌روزرسانی سئو، قوانین گوگل و غیره انجام می‌دهد.

آموزش و پشتیبانی

پشتیبانی سایت شامل تمامی‌ فعالیت‌های لازم برای حفظ بهینه‌سازی سایت بعد از طراحی است. این کار به منظور رفع مشکلات احتمالی، به‌روزرسانی محتوا، افزایش امنیت، بهینه‌سازی سرعت، به‌روزرسانی قالب سایت و غیره انجام می‌شود. 

 تیم منتووب پشتیبانی سایت را در قالب خدمات پس از فروش در اختیار صاحبان کسب‌ و کار‌ها قرار می‌دهد و آماده است در هر زمان که عملکرد سایت و جایگاه آن در موتور‌های جستجو دچار مشکل شد، تمامی‌ اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت سایت به انجام برساند.

طراحی واکنش ‌گرا (Responsive) سایت

طراحی وب واکنش‌گرا نوعی از روش‌های طراحی سایت است که هدف اصلی آن نمایش مطلوب صفحات وب در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های تلفن همراه تا کامپیوتر‌ها است. آمارها نشان می‌دهند امروزه بیش از نیمی‌ از جستجو کاربران از طریق گوشی‌ انجام شده و بخش بزرگی از وب‌گردی از دسکتاپ به تلفن همراه انتقال یافته است.

از این رو سایت‌های کسب‌وکار باید به طراحی واکنش‌گرا سایت توجه داشته و از سایتی استفاده کنند که هم در دسکتاپ و هم در گوشی‌های موبایل به خوبی نمایش داده شود. طراحان سایت تیم منتووب به اصول طراحی واکنش‌گرا کاملاً آشنا بوده و می‌توانند در این زمینه هرآنچه سایت شما نیاز دارد را در آن اعمال کنند.

تجربه کاربری سایت (UX)

تجربه کاربری سایت به زبان ساده یعنی تجربه و ذهنیتی که از خدمات، محصولات، سایت یا اپلیکیشن کسب‌ و کار شما در ذهن مخاطبان باقی می‌ماند. درواقع زمانی که کاربران سایت شما نتوانند هرآنچه که نیاز دارند را به‌راحتی پیدا کنند قطعاً خاطره لذت‌بخشی از کار با محصول یا سرویس شما نخواهند داشت. 

تجربه کاربری سایت از آن جهت اهمیت دارد که اگر برای کاربران وب‌سایت خود تجربه کاربری بهتری بسازید مزایایی همچون بالاترین نرخ تبدیل، ارتقای سئو سایت، جلب اعتماد کاربران، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و دیگر موارد را به دنبال خواهد داشت.

منتوووب

طراحی سایت، سرمایه‌گذاری ارزشمند

با استفاده از استانداردهای برنامه‌نویسی مدرن و رویکردهای خلاقانه، ما از سایت شما یک نقطه مطمئن برای جذب و نگه‌داری مخاطبانتان می‌سازیم.

مدیریت محتوا (CMS) وب‌سایت

وجود سیستم مدیریت محتوا برای موفقیت وب‌سایت‌ها کاملاً حیاتی است و به شما کمک می‌کند به‌راحتی به ایجاد محتوا، اعمال تغییرات، حذف قسمت‌های خاصی از محتوای وب‌سایت بدون نیاز به امکانات فنی و تخصص در زمینه وب بپردازید.

مدیریت محتوا سایت از دو عنصر برنامه کاربردی مدیریت محتوا و برنامه تحویل محتوا که به به‌روزرسانی اطلاعات وبگاه منجر می‌شود تشکیل شده است. از محبوب‌ترین انواع سیستم مدیریت محتوا باید به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره کنیم. اگر به نحوه کار با این سیستم‌ها آشنایی ندارید، تیم منتووب آماده است تا شما را در زمینه طراحی سایت با وردپرس و دیگر سیستم های مدیریت محتوا راهنمایی کند.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی شامل تمامی‌ خدمات و فعالیت‌هایی است که به منظور طراحی، کدنویسی و پیاده‌سازی یک وب‌سایت تماماً اختصاصی صورت می‌گیرد. درواقع زمانی که از وب‌سایت اختصاصی صحبت می‌کنیم منظورمان پیاده‌سازی خواسته‌های گوناگون شما از جمله داشتن ظاهر گرافیکی منحصر‌به‌فرد، امنیت بالا یا رابط کاربری مناسب است. در ادامه با مراحل طراحی سایت اختصاصی آشنا خواهید شد.

طراحی وایرفریم

بعد از شناخت دقیق نیاز‌های شما در طراحی سایت، لازم است تمامی‌ این موارد با جزئیات و به شکل وایرفریم ترسیم شوند. در این مرحله تنها کافی است ترسیم صفحه به صفحه سایت را تعیین کنید تا طراح به ذهنیت دقیق شما پی ببرد.

طراحی گرافیکی

متخصصان طراحی سایت منتووب در این زمینه بر اساس وایرفریم‌ها، سناریو و سلایق شما صفحات را طراحی می‌کنند. شما به کمک طراحی گرافیکی اختصاصی می‌توانید ویژگی‌های خاص و هویت کسب‌وکار خود را در وب‌سایت منعکس کرده و ساختاری یک‌پارچه به وجود بیاورید.

پیاده‌سازی کد‌ها

اصلی‌ترین و زمان‌برترین مرحله برای راه‌اندازی سایت مربوط به برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی کد‌ها است که در آن باید طرح وب‌سایت به صورت کد‌های برنامه‌نویسی نوشته شود. این کار بسیار مهم و تخصصی بوده و باید حتماً آن را به افراد باسابقه و مجرب بسپارید. 

اگر به فکر موفقیت برند خود هستید، تیم تخصصی منتووب متناسب با بودجه، سلایق و نیازهای کسب‌ و کار شما می‌تواند سایتی حرفه‌ای و کارآمد طراحی کرده و به شما کمک کند این مسیر سخت و پرچالش را با خیال راحت سپری کنید.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از خدمات طراحی سایت با وردپرس یا طراحی سایت با کدنویسی استفاده کنید.

منتووب

خبرنامۀ منتووب را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

سوالات متداول

آیا خدمات طراحی سایت شما شامل بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) می‌شوند؟

این سوال بر ضرورت اطمینان از اینکه طراحی سایت بهینه‌سازی شده‌ای برای موتورهای جستجو است تا سایت شما در نتایج جستجوی اینترنت به خوبی قابل دسترسی باشد

طراحی ساختار سایت مطمئن و منطقی ، گرافیک و رنگبندی متناسب، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری ، تعاملات کاربری و  دسترسی‌پذیری از موارد مهم استراتژی میباشد

CMS‌های معروف مانند WordPress و Drupal برای مدیریت محتوای سایت، فریمورک‌های توسعه وب مانند React و Angular برای ایجاد واسط کاربری پویا، زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله HTML، CSS، JavaScript و PHP برای ایجاد ساختار و قابلیت‌های پیچیده، ابزارهای بهینه‌سازی تصاویر نظیر Adobe Photoshop و ابزارهای بهینه‌سازی تصاویر آنلاین، استفاده می‌شوند. به طور کلی طراحی سایت با وردپرس و سیستم‌های مدیریت محتوا و طراحی سایت با کدنویسی انجام می‌پذیرد.

مشاورۀ رایگان

لطفاً اطلاعات خود را بنویسید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.